Nu är jag hemma efter veckans bravader..
Började dagen med att hjälpa V från särskolan, hon red på River och var riktigt duktig idag..
Fikade och mockade, hann snacka lite skit med hovslagarna som var på plats för att sko alla ridskolehästarna idag.
Ingrid red Amo och jag satt på läktaren och tittade på, efter ett tag var han riktigt fin!
Jag fick order om att jag skulle rida Lucky idag på instruktörsridningen, vilket jag gärna gör. Det satt fast lite i ryggen på honom men på slutet var han riktigt fin!


En lite trött Lucky efter passet...

Lunch, eller middag eller vad man nu ska kalla det då  man äter klockan 15..
Efter det var det min prins tur att motioneras.. Slog två flugor i en smäll och istället för att skritta ut tog vi oss en rask promenad runt "samhället" (kickis namn på vägen vi gick) Jäklar vad jobbigt det var, speciellt i skogen i djupsnön, min häst skrittar på riktigt bra....


Prinsen på promenad, får syn på någonting super farligt.

En prins på promenad..

Nu har jag varit nere och laddat tvätt, bråkat lite med syster. Annars blir det en lugn kväll med lets dance och kanske promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0