Jag är ledig idag ;D

Har nu på morgonen suttit och skrivit klart min hemtenta och skickat in. NU ska jag klä på mig någonting vettigare än pyamas och masa mig iväg till körskolan och klicka lite på teorin, känns lite drygt när jag har ett bra program här hemma men jag måste tydligen för att kunna få betyg (ja jag läser körkort som ett ämne i skolan)

Sedan ska jag till stallet skritta ut en sväng på prinsen och hjälpa Therese att klippa Pirre. Och ikväll är det Utgång på schemat :D Jag, Anna, Sandra och Fia ska först äta tacos och se på Lets dance osv sedan blir det krogen ;D

Gårdagen var ganska perfekt så skulle jag vilja att alla mina dagar var, mycket att göra men absolut inte stressigt. Efter skolan och mitt fina utbrott på skolan gick Fia och jag till biblioteket och pysslade med vårat PA, sedan ner på stan där jag köpte en jätte fin rosa tröja ( som ska invigas ikväll) och ett gulligt nagellack. Vi hann med att fika också innan jag gick hem och lagade mat som enligt både mamma och Annica blev god (jag tror de bara sa så för att jag ska laga mat fler ggt ;p)
Hann med att jobba 2.5 timmar igårkväll också lagom länge. Och prata med Johanna :D

bäst att sätta fart ;D

Kommentarer
Postat av: tussie

jdet var sjukt kul:DD

2009-01-11 @ 12:16:32
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0