känns det otroligt skönt att få krypa ner under täcket.

Som ni hörde lastade vi Amo ( efter mycket slit med att få loss transporten överhuvudtaget, har ju varit snökaos här i natt/dag) och åkte ner till Färsta för clinicen. Amo var hopplös när vi kom fram och var överallt och ingenstans, jätte stor att gå med. Tacka vet jag min lilla prins ;)
Men som tur är, så är han ju så himla snäll. Han gör ju aldrig någonting utan är bara i luften. Efter en mycket intressant och spännande framridning, ledde jag ner dom till banan. Där inne skötte han sig exemplariskt med tanke på omständigheterna, dom satte alla fyra bytena och han var riktigt läcker. Närmare 64% och hade det varit tävling hade ett Msv:a kval varit gjort. Så nu laddar vi inför Umeå.

När jag kom hem red jag min prins med hjälp av Ingrid, han var otroligt fin och fortsätter det så här kan jag nog också uppnå mina mål iår :D Nu ska han få ta det lugnt en vecka innan vi tränar vidare. Men min vecka innehåller inga partier där ta det lugnt ingår.. :P

Nu ikväll har jag dessutom hunnit med att titta på film med Melinda.

Nu ska det sovas för imorgon ska jag upp med tuppen, hämta upp Fia för att skjutsa henne ut till stallet vi ska nämligen titta på U som har lyckats gjort sig trasig. Sen blir det skola....



Kommentarer
Postat av: Johanna <3

:)



kolla gärna inom min blogg där jag tipsar om en

sida där ALLA bloggare kan tjäna pengar !



kram.

2009-01-26 @ 00:55:21
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Grymt läcker häst! Vad är det för någon?

2009-02-01 @ 20:09:57
URL: http://dressyrbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0