Ja det är nästan pinsamt!

Var där fem i ett satt och väntade till fem över. Gick upp till lärarrummet och frågade varför vi inte hade någon lektion. Till svar fick jag att pojkarna (resten av min klass alltså) hade varit så duktiga och redovisat efter lunch så istället fick vi med oss en hemtenta att göra tills imorgon. Jag tog alltså mitt papper och min bok och gick hem igen. Så nu sitter jag här och svarar på några frågor som ska vara inlämnade imorgon.
Alltså det är ju nästan pinsamt?! Går vi på dagis eller?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag och Greta ska gå. Annars vet jag inte vilka som ska vara med. Jossan och Jennie funderade väl på det, men vet inte hur dom ska göra.

2009-01-08 @ 17:00:21
URL: http://jennifersundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0