Helt sjukt vad trött jag är nu, hemkommen efter en tuff vecka. Men nu är den över och Prinsen är dessutom igång igen :D

Just nu skulle jag ge vad som helst för att krypa i pyamasen slänga mig i soffan med en bra bok, men jag ska alldeles strax sätta mig i bilen och åka ut till stallet för att ta in hästarna, både R och A samt alla ridskolehästarna.
Sen tror jag att vi skulle se på film, jag kommer garanterat somna :P

Igår var jag och Fia ner till Timrå och kollade lite på Mads träningen, nördiga som vi är ;)
Och idag har det jobbats hela dagen sen åkte jag ut till stallet och mötte upp Lena som skulle kolla så att allt var som det brukar med R eftersom hon ska ta hand om honom på söndag då jag är i stockholm :D
Joggad lite i ridhuset, han kändes mjuk och fräsch efter att mer eller mindre ha vilat en vecka.
Nu börjar det dessutom bli dags att anmäla sig till Umeå :D Ska bli så otroligt roligt :D

Ne det börjar väl bli dags att ge sig ut i kylan igen.. Brr..


Kommentarer
Postat av: Fia

Javet fortfarande inte vilka klasser jag ska anmäla mig till x)

2009-02-01 @ 20:45:26
Postat av: Jennifer

Jag är också vansinnigt pepp på att tävla, och Umeå blir det! =D Ska bli så vansinnigt kul att komma ut igen!! =D =D

2009-02-01 @ 21:43:33
URL: http://jennifersundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0