Vaknade av att mamma berättade att du, det snöar en massa ute idag. Då hade jag helst velat dra täcket över huvudet igen och somna om. JAG HATAR SNÖ! Tycker att vi har så det räcker och alla dom små vårkänslorna man fick igår är som bortblåsta *Suck*

Har precis ätit frukost i lugn och ro och snackat lite skit ;) Nu ska jag skutta iväg över gatan till skolan och hämta upp några papper som jag missade förra veckan då jag befann mig i skåne. Sen är det lite andra små saker som ska ordnas innan jag ska befinna mig på ridskolan 11.15 då Ingrid ska rida och jag är placerad på läktaren, efter det är de min och Prinsens tur.

Bäst att sätta fart om allt ska hinnas med! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0