Jag vet inte hur många inlägg jag har börjat såhär men:
Min Prins är fin!! :D

Red lektion för Ingrid idag och Radon var super fin hela passet, hur underbart är inte det då? Ni kommer snart inte tro mig längre känns det som, men just nu är han väldigt fin hela tiden och det är grymt roligt att rida.
Längtar som en tok tills tävlingarna startar. Jobbade en hel del skolor idag både i trav och galopp. Svårare till vänster som vanligt. Dock kom vi på ett knep i vänster diagonal slutan. =) Sedan fick jag rida byten på medelinjen och efter några försök lyckades vi få till tre byten i vart fjärde raka och rena på medelinjen ;D Efter det fick jag rida en trav sax efter långsidan (in till mitten) Och några längningar som vi fortfarande kan konstruktionen på. Super skojjigt!

Nu ska jag alldeles strax byta om för träning på Friskis, sedan blir det packning, för imorgon går tåget ner till Johanna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0