Nu har jag anmält oss upp till Umeå :D Då är det bara den lilla detaljen med transporten kvar, men det löser sig nog. Förhoppningsvis hinner Möller-Söderberg fixa sin =) Det blir FEI inledande för juniorer och Msvb:4 för oss där uppe. Ska bli så roligt :D

Prinsen var riktigt fin igår, speciellt i traven, Ingrid red samtidigt och slängde åt mig några tips, efteråt när jag sa att han kändes fin höll hon med.
Senare när vi satt och åt middag/lunch och började prata om skitiga grejer kom Ingrid på att jag faktiskt hade ridit på träns idag och utbrast; Nämen då var han ju riktigt fin ;)

Sen red jag ett mördar pass på Madness igår kväll också, ursch vad jag slet, men på slutet började det glimta till en riktigt fin häst. Så jag frågade faktiskt om jag inte kunde få rida honom idag också, så det står på schemat för dagen. Prinsen ska få gå ut på en promenad han också men det är så otroligt kallt så jag tror jag hellre går brevid honom än att sitta på..

Nu ska jag slänga på mig lite kläder gå ner på stan och köpa present till Ingrid som faktiskt fyller år idag, men eftersom jag saknar era kommentarer (ni som kommenterade ta inte åt er ;p) Så får jag hitta på någonting bra själv ;)

Sen blir det stallet för fulla muggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0