Hemma, en tidig kväll, helt sjukt! :D Men väldigt skönt.

Började dagen med ridning för egen del, Radon var lite styv och träig i början men efter lite jobb blev lossnade det och den härliga känslan kom tillbaka igen, jobbade på att få bytet till vänster lite luftigare,höger bytena gör vi riktgt bra.
Sen jobbade vi skolorna i trav och galopp som dom ligger i FEI programmet som vi ska rida i Umeå, det var lite krånligt, ja inte själva skolorna utan dom gjorde vi ganska bra, men vi fick inget flyt. Hoppas att det är det att jag rider på kort bana och att det känns bättre då vi får rida det "på riktigt" Men han var riktigt fin i formen i både traven och galoppen på slutet. Roligt roligt!

Tittade på Ingrid när hon red Amo, så roligt då man kan använda hennes egna kommentarer tillbaka mot henne ;)

Har dessutom fått en hel del annat gjort också :D Så jag känner mig riktigt duktig idag.

Fick dessutom min löne spec och det var mycket mer lön än vad jag trodde så de var väldigt roligt :) och framför allt nödvändigt då tävlingar ska betalas och jag både varit i Sthlm, Skåne och ska till fjällen..

Nu är frågan om jag ska vara duktig att städa, gå och sola eller helt enkelt bara slänga mig i soffan? Det lutar åt det sista....

Middag först tror jag! =)


Nu vill vi åka och tävla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0