Vaknade runt halv åtta i morse och har tills nu stått och lagat mat :o Ja hör och häpna över hur "duktig" jag har varit ;) Inte min starkaste sida kan man ju lugnt säga men äta bör man annars dör man, men dör gör man ju i och för sig ändå. För ingen har ju hittills överlevt livet ;) Men det är ju dumt att göra det i förtid och man orkar så mycket mer om man äter ordentligt!

Nog om det. Jag läste ut boken igår kväll Lisa Marklunds nyaste en plats i solen. Helt klart läsvärd om man gillar den typen av böcker! ( Men man bör nog ha läst hennes tidigare, livstid, för att förstå hela handligen)

Bäst att hoppa i ridkläderna så jag är klar när Taxi Nyström anländer!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0