Idag har jag ridit så det räcker och blir över (kan man säga så ;p)

Började dagen med mina ärenden på stan och de var ganska snabbt avklarade och tjugo över elva var jag på plats på ridskolan. Började med att rida ut på min Prins, det var hur underbart väder som helst.-6 grader och strålande sol. Vi tog en tur över Örsjön och galopperade fort fort, tårarna rann. Tror både han och jag behövde de :) Skrittade sedan ungefär en timme tillbaka =) Myspys.

Sedan var det allt annat som skulle fixas teorigrupper hit, pappersjobb dit osv. Vid strax innan fem kom Ingrid och frågade om jag ville rida Castor (som var över i en av grupperna) självklart nappade jag på det, inte varje dag jag får sitta på min super ponny ( för er som inte vet, var jag och Castor ett radar par innan jag köpte Iza) Han var stel som ett kylskåp men jobbade på ganska bra ;p var jätte svettig efter en dryg halv timme :P

Sen hann jag precis mocka och fixa åt Radon innan det var dags för nästa duvning, Madness stod på schemat igen =) Red med i satsningsgruppen, idag var han mycket trevligare även om det var långt ifrån idealt.
Kan ju säga att det känns i min kropp nu, Madness är en stor häst och man får hålla emot lite då han drar ;p

Så nu ska jag kasta mig i sängen eftersom morgondagen börjar med ett möte på skolan klockan 08.00, det kommer bli en låååång dag!


Castor och jag i Matfors , här ser han ju riktigt smal ut ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hm, Radon? Vad är det för häst? Lät bekant.

2009-02-04 @ 20:04:12
URL: http://dressyrbloggen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja jag insåg att det var han, min vän var medryttare på honom för en hel massa år sedan. Hade en jätteläcker film på honom på datorn, fast nu är den tyvärr borttagen.



Jo, jag har fått en del beställningar. 170:-/pannband, frakt tillkommer. :)

2009-02-04 @ 21:27:46
URL: http://dressyrbloggen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Kikade på en extern hårddisk och där låg Radonfilmen. Kan skicka den om du vill.



Okej, ja är du intresserad är det bara att du hör av dig.

2009-02-04 @ 22:09:44
URL: http://dressyrbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0