Dåligt med bloggande sen jag kom hem, vilket enbart beror på att det har varit sjukt mycket att göra.

Ända sen jag kom till stan har det varit fullt upp, varit med Molly på kliniken, haft tre lektioner och ungefär lika många teorilektioner, ridit och ridit ;) Klippt Amir osv.. Som sagt fullt upp.

Idag har jag lite sovmorgon och börjar inte förren klockan 12. För som ni kanske kan förstå har det varit alldeles för många timmar både måndag och tisdag =) Så nu tänkte jag städa och packa upp lite på mitt rum, laga pannkaka och ta med mig idag och sedan gå ner till Hellstrands och hämta min hatt som har kommit :D Hoppas hoppas att den passar..

Nu vill jag verkligen ha vår, går omkring och fryser hela dagarna, idag står termometern på -16 URSCH!


Umeå i mars i fjol (inte många veckor kvar nu )

Kommentarer
Postat av: Anna

Idag var det -21 när jag åkte till stallet!! Gaah, fryser fan ihjäl ju! Kraam

2009-02-11 @ 11:01:49
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

USCH!

2009-02-11 @ 18:37:44
Postat av: Anonym

USCH!

2009-02-11 @ 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0