Har verkligen inte alls hunnit med det jag skulle ha gjort idag, men.. Har haft en väldigt skön dag iallafall.

Vaknade runt halv nio men låg kvar ett bra tag med den braiga boken jag gav Ingrid i födelsedagspresent (ja, man måste ju vara smart ;p) Åt frunch, skjutsade hem Fia som sov här i natt, började plugga och blev så gott som klar med småföretagandet! Heja!! Så otroligt tråkigt.
Sen tog jag mig en promenad i spösnöet (inte frivilligt men Leffe har bilen eftersom den ska besiktas imorgon) upp till ridskolan och årsmötet. Inget jag inte visste hände där men man fick iallafall fika :P
Fixade åt Prinsen och red i ridhuset var jätte mycket folk, två privatlektioner som pågick samtidigt och jag kände mig mest allmänt i vägen, så otroligt svårt att rida när det är så himla stökigt. Dessutom var inte Prinsen på sitt bästa humör, men vi kämpade på och gav oss inte och på slutet var han ganska fin :D Så imorgon ska jag rida igen (Dagtid!) och hoppas att det inte är så mycket folk, så jag kan hålla min plan =)

Sen hem och duscha, äta och svida om för Johan och jag har varit på bio, såg Yesman som faktiskt var riktigt rolig och lagom ansträngande sådär :p Nu har jag precis ätit upp min macka och druckit min choklad så nu väntar sängen så jag vaknar upp pigg imorgon inför en ny vecka och nya utmaningar!

Godnatt


Jag och min prinsessa! Ibland saknas hon otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Forsberg

Alltid jobbigt att rida när ridhuset är fullt, det blir så svårt att koncentrera sig!



Svar: Vad roligt! :)

2009-02-23 @ 19:39:24
URL: http://www.dressyrbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0