Nu är jag hemma igen och tillbaka i vardagen, det betyder att det förhoppningsvis blir betydligt bättre uppdatering här på bloggen. Så håll ut alla tappra läsare som nästan hade gett upp hoppet ;)

Har haft en underbar vecka tillsammans med Ingrid nere hos Mattias Jansson, vi har bara nördat oss och haft grymt roligt. Mer än så tänkte jag faktiskt inte skriva om det hela, ni som vill veta mer får fråga ;) Men dit kan jag absolut tänka mig att åka igen.

igår kom vi hem mitt på dan, jag svidade om till stallkläder direkt och brummade ut till stallet och tittade på Fius och U när dom tränade för Sussi, fixade åt Prinsen och red honom ett pass i ridhuset, han var dunder pigg och det känns alltid lite konstigt då någon annan har ridit, även om jag vet att Kicki har gjort ett bra jobb i veckan :D
Galoppen var riktigt rund och fin, traven var inte den bästa, idag ska de jobbas med att variera en massa.
Kvällade i stallet med hjälp av Fia och Ingrid, tack igen! Ridskolehästarna vägrade komma in och de tog en jädra tid, bara för att vi hade lite bråttom. Hem och svidade om igen och sprang över till Peder (eller ja jag hämtade Fia först) där de skulle vara party, meen vad ska jag säga, blev väl inte en sån där jätte lyckad kväll så Fia och jag gick hem strax efter tolv. Hann dessutom med att se J två ggr, och insåg att jag inte alls har kommit över honom så bra som jag trodde. URK!

Idag har jag verkligen inte gjort någon nytta alls, skulle både plugga, städa osv.. Men än så länge är inget av det gjort. Klockan 15.00 är det årsmöte på ridskolan och sen ska jag rida ett pass i ridhuset igen =)


(btw, jag börjar bli väldigt tävlingssugen nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0