Har varit dålig uppdatering av bloggen för när jag kom hem i torsdagseftermiddag mådde jag läskigt illa och kände mig alldeles svimfärdig, spenderade resten av kvällen mer eller mindre på toalettgolvet. Trodde jag skulle dö ungefär.

Efter en natt i soffan (utan att behöva besöka toaletten) vaknade jag igår med nästan 39 graders feber :( Låg hela dagen i soffan och fick i mig äppeljuice och glass, och uppenbarligen hjälpte det, för igår kväll var jag feberfri och det är jag idag också, däremot känner jag mig inte riktigt pigg i kroppen så jag spenderar dagen liggandes i soffan, Ingen Ulla träning för mig idag alltså :( Ingrid lovade att rida min häst för henne så jag ska åka ut ikväll och kolla iaf, lite frisk luft har igen dött av. Jobb blir det inget av i helgen heller :(
Var tvungen att ringa och prata med Magnus igår eftersom jag inte ens kom upp ur soffan utan att huvudet snurrade och det kändes som om jag skulle svimma.

Men som sagt det känns bättre idag och planen är att jag ska orka rida själv imorgon och dessutom vara frisk på måndag då jag och Ingrid åker ner till Mattias i Skåne :D

Hoppas ni har en bättre helg än vad jag har!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0