Full fart sedan imorse klockan 08.00 har det varit, därför har väl inte uppdateringen här varit den bästa direkt.
Möte på skolan, ridning av världens sötaste Lucky Light, gick riktigt bra och han var rund och fin. Även om det bara blev ett lättare pass.
Diverse olika uppgifter bland annat både pappersjobb och frisering av ridskolehästarna (ja jag hann ju självklart inte allihopa men en början iaf) leda runt på ponnysarna och ha dubbla teorigrupper.

Dessutom red jag ju Prinsen för Ingrid nu ikväll, han var riktigt fin. Mest bara galoppjobb men han gjorde skrittövergångarna bättre än någonsin :D Super skojj!

Hittade dessutom en blogg på nätet och av henne fick jag filmen på Radon som Outi hade när hon skulle sälja honom första gången (om jag inte minns fel) jag har ju dock bara fått sett den i efterhand. Men jag kan ju bara säga att världen är liten och att min Prins är fin :D


Kommentarer
Postat av: Beffa

Åh kan du inte lägga upp den? :)

2009-02-04 @ 23:08:16
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: ou

oj då vad var det för blogg? nyfiken

2009-02-05 @ 11:06:06
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0