Klev upp runt halv åtta och brummade ut till stallet, hade både Ina, Cassie och Radon idag så jag pasasde på att mocka och fixa redan imorse för att hinna.

Sen satt Fia och jag några timmar på bibblan och jobbade med vårat projekt arbete, det går sakta men säkert framåt.

For tillbaka till stallet och red ut på Prinsen, idag var han super pigg men skötte sig =) Så det var riktigt roligt att rida ut, solen lyste, det var bra underlag och jag frös inte det minsta ( trots att jag hade lämnat täckbyxorna hemma)

Hade dubbla teorigrupper, passade telefonen, räknade lite och fixade det sista åt hästarna, halv sju red jag lektion. Idag fick jag rida på Pojken, han jobbade på som bara den men tyckte jag var grymt jobbig.

Sen när jag skulle gå och ta in Prinsen (klockan var ungefär 20.00) stod han längst ner i hagen och vägrade komma. Trots att Ingrid tog in Amo och han blev ensam stod han kvar där nere, jag tror han tycker det är dags för sommarbete och utevistelse dynget runt. Eller så önskar han sig ett skjul i födelsedagspresent så han kan vara ute dygnet runt ;)

Hittar tyvärr inte sladden till telefonen, annars hade ni fått sett en super söt bild på en super trött Pojken efter passet :P
Nu får ni nöja er med en till bild på Prinsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0