Sitter på tåget nu ner till stockholm och johanna :D Om allt går som det ska är jag framme runt halv sju :) efter många års resande har jag äntligen kommit på hur jag ska hålla min åksjuka i schack, med både piller, armband och andra knep kan jag nästan betee mig som vilken annan människa som helst. Jag tycker ganska bra om att åka tåg, att se världen susa förbi utanför fönstret och ha tid att tänka osv :) kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt, fast jag läste på johannas blogg att dom är utan internet vilket betyder att jag som nu måste blogga från telefonen ( och det är så segt :p )

Kommentarer
Postat av: Beffa

Ska snart åka tåg jag med och blir jätteåksjuk. Tycker det är jobbigt att ta pillren, fungerar armbandet? Vars köper man det och vad kostar det?

Ha en härlig helg!

2009-02-06 @ 17:50:02
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0