Planen var att jag skulle kliva upp relativt tidigt och träna nu på morgonen.. Men... Det var så otroligt varmt och skönt under täcket och termometern visade nästan -15 så jag låg kvar och drog mig till halv nio istället, får ju faktiskt unna mig det när jag varit uppe vid halv sju hela helgen =)

Däremot har jag fått andra små saker gjorda nu på morgonen som tillexempel beställt min studentmössa. Känns helt sjukt att vi faktiskt tar studenten om typ fyra månader, vad händer då??

Idag blir det ridning av Prinsen, personalmöte, möte på skolan, teorigrupper och lektion ikväll =) Synd att det är så kallt bara, jag hatar att frysa!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det blir la:5&6 samt inledande. Får se hur det går! =P Vad blir det för dig då?

2009-02-02 @ 21:53:00
URL: http://jennifersundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0