Då var det måndag igen, eller ja.. nu är den ganska slut och tisdagen är på ingång, och inte vilken tisdag som helst, utan den bästa på hela året! Dagen då det är fullt tillåtet att äta så många semlor man bara kan ;) Och för mig som älskar semlor kan det ju inte bli bättre!

Tillbaka till dagen, har ramlat ihop i soffan efter att all bensin tog slut. Promenerade till stallet, skrek lite på Ingrid då hon red, planerna för min ridning blev lite ändrade då det var begränsat med manege tid så jag, Radon och Zhora tog oss en promenad ner till Ok istället, Radon hade gjort vad som helst för att få hoppa och busa i snön som Zhora (och han ska vara gammal, klok och förståndig. Hmpf!)
Personalmöte, ridgrupp, teorigrupp, fixade lappar och grejor åt Pernilla som flyttat in i stallet i helgen, eller ja Manne hennes häst såklart) Pysslade med lite andra små grejor.
Skulle ha haft teori ikväll men eftersom det bara var jag och Ceci som kom så kuppade vi och red istället ;) Jag red lilla Lucky, det var lite jobbigt och lite mycket spänningar och knutar i ryggen på honom, men på slutet blev han riktigt fin. Byter gör han också rent åt båda håll dock inte på hjälpen eller då man ber honom men det är ju en annan femma ;)

Ne nu ska jag hoppa i säng, det bär av mot stallet strax innan nio imorgon och då ska jag få rida för Ingrid igen :D

Godnatt!


Min "kloka och förståndiga" Prins <3

Kommentarer
Postat av: Lillan

Åhh, han var fantastisk snygg=)..





www.lillan.mittspejs.se

2009-02-23 @ 23:03:10
URL: http://lillan.mittspejs.se
Postat av: Ou

Vad härligt att höra att han fortfarande har barnasinnet kvar. Det betyder att han mår bra ;)



Vi kan väl höras om övernattningen.

2009-02-24 @ 09:03:00
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0