Efter att ha fått byta tåg i gävle (där det var grymt trångt, och vi satt tre st på två säten, fast vi tre hade otroligt roligt och resan gick mycket fortare än vanligt) tack för det! :) kom jag fram till stockholm där johanna och sille mötte mig på stationen. Vi gick och käkade osv, vad som hände sen stannar i stockholm :) idag har det varit shopping för hela slanten, kom hem med ett par skit snygga stövlar (mer än halva priset) två tröjor, ett par jeans och ett par träningsbyxor :) det är roligt att Shoppa :) nu har vi precis varit på coop och köpt mat så det blir lite middag innan melodifestivalen :) hörde att det var snöstorm och jätte kallt hemma, så jag tror faktiskt att jag stannar kvar här nere tills dom kör ut mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0