Ja nu börjar det bli dags att sova, kan jag säga annat än att jag har frusit idag. Jag vill ha vår och sommar!!

Annars har dagen varit bra, jag har kört gammal volvo för första gången, haft dubbla teorilekitoner, tittat på I då hon red, själv ridit lektion. Prinsen var ganska fin, red på träns ( och olydiga jag har inte gjort det på ett tag) Jobbade en massa skolor som han gjorde riktigt bra idag (även till vänster) Hittade dock inte den perfekta känslan jag är lite bortskämd med nu, men det kommer förhoppningsvis imorgon.

Ne som sagt, sov dags, fast... jag läste ut den braiga boken jag lånat av Johan igår kväll så nu har jag ingenting att läsa :(

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en bra fredag och akta dig för olyckan nu när det är den 13:de ;-)

2009-02-13 @ 13:48:26
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0