Min Prins är så fin <3
Har jag sagt det förut? Ne, skulle inte tro det va?

Red lektion för Ingrid och han var riktigt jätte fin mest hela tiden =) Super skojjigt, jobbade skolor, enkla byten lite piruetter (de åt höger gör vi faktiskt "riktigt" bra) Och sen på slutet fick vi till en super ökning. Det är så roligt då det funkar!

Så nu skulle jag vilja vara hemma och rida istället för att åka bort ;) Fast jag vet att Prinsen får det alldeles jätte bra med Ingrid och jag kan behöva lite semester!

Annars igår var det städning här hemma och träning på Friskis som gällde!

Idag ska jag åka ut till stallet typ nu, hästen ska få nya fötter ( eller ja, förhoppningsvis bara dom gamla uppfräschade), det ska ridas ut, göras iordning hästar, hjälpa till med skolridningen, rida själv osv. Full rulle med andra ord!


Dags att knäppa nya kort? Det känns som om dom jag har börjar bli lite ut tjatade ;)

Kommentarer
Postat av: Maria Nordin

Jo nu har man äntligen kommig igång igen =). Kul att det går så bra med Prinsen, är inne här och läser titt som tätt hur det går för er. Vars ska du på semester någonstans? Ha det bra/Maria

Postat av: Malin

Haha vilken söt bild! :D

2009-02-28 @ 16:03:33
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0