Hemma, sitter i soffan och tittar på Lets Dance.
Har ätit pizza och hämtat mamma.

Dagen började med ridningen för "särskolan" gick bara bra och hästarna är så himla snälla!
Sedan red Ingrid och jag satt på läktaren, pratade med Maria som var där och red och hon tyckte att jag måste rida Clara någon dag, så jag kanske får göra det.
Under tiden fick Prinsen nya skor av min braiga hovslagare Olle

Slängde i mig lite lunch innan det var dags för ridning, red världens sötaste Lucky Light idag. Han var riktigt riktigt fin!



Sedan tog jag och min Prins en promenad till Ok, men just då var han ingen prins utan mer ett monster ;) Så otroligt pigg och hoppade och for åt alla håll och kanter. Kanske är dags att dra ner på krafften igen?? Men vädret var helt underbart och emellan åt var han ju snäll ;)



Har hittat min sladd till telefonen det är därför jag laddar med massa bilder ;)
Sedan var det kontorsjobb, frisering och mockning innan det var kväll..

Imorgon har jag morgonjour, ska rida, titta på Fia, fika med Per, få masasge??, Fira min älskade vän Fius som fyller år och knoppa Chamonix. Också borde jag ju hinna med tt packa också eftersom vi åker till fjällen på söndag morgon. Så jag sover hos Fius imorgon :D

Nu ska jag slå in Fias paket innan det är dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0