Den här veckan har jag varit ledig.
Men dagarna har varit långt ifrån tomma för det.

Har kört blommor varenda dag ( två gånger om dagen igår och idag)
Dessutom ridit, Radon gick riktigt bra i tisdags och helt okej i onsdags, i måndags var vi ute i skogen och det var mer eller mindre livsfarligt, ibland undrar jag hur gammal min häst är? Var inte i backen med alla fyra fötterna någongång under turen.

Idag tog vi oss ner till Förådet (alldeles ovanför sälstens rakan) bestämde mig för att vända där och ta alla backarna hem i flygande fläng. Eller ja.. jag hade planerat trav första halvan och kontrollerad galopp andra. Men Mr Prins hade andra åsikter. Han var dock betydligt lugnare idag och vi kunde till och med skritta sista biten hem! Yippie ;D

Ikväll har vi haft stallmöte och iår har inte jag julaftonskväll. Utan kommer faktiskt kunna åka upp till mormor och morfar om jag vill det! De ni! :P

Imorgon blir det blomkörning ggr 2, promenad med Radon och jobb på macken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0