har jag helt klart haft!

Kört 8 bud,

nu ska jag skutta upp till stallet och ta hand om prinsen sen blir det mera bud och jobb fram till 22.
Sedan i helgen är jag ledig så imorgon ska jag och HannaMontana göra stan farlig ;) på eftermiddag blir det även ett dressyrpass för världens bästa prins!
På söndag kommer mormor ner, så jag antar att hon vill se min lägenhet (och jag som inte köpt någon amarylis än:O hur ska det gå?)
Och sen på eftermiddan ska jag ta med mig Tuva och Clara till ridskolan för luciashow!
En hel mysig hel med andra ord.

Bäst att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Emma - Barbaemma

Vilken tid är det lucia på ridskolan? Vore kul å kolla! =)

2009-12-11 @ 22:44:28
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0