Har precis kommit hem från Friskis och Svettis. Jag, Annica och Fia var duktiga och gick på Petras pass nu ikväll.

Är ett riktigt roligt pass och jag känner inte förren jag kliver ur bilen hemma hur otroligt trötta mina ben är, det är så träning ska vara. =)

Prinsen fick sig en promenad idag, stenhårt ute och går inte att göra annat en skritta och vi hade ingen möjlighet att ta oss in i ridhuset idag.

men imorgon börjar jag inte jobba förren 16 (bortsett från blommor och kastellskolan på dan) så då ska vi banne mig ta oss in och rida lite ordentligt ;)
Har blivit lite lite av den varan den här veckan eftersom jag jobbat en massa och dessutom var på Ikea med brudarna i måndags för att införskaffa lite nödvändigheter till min lägenhet som jag förövrigt trivs sjukt bra i

Nu ska jag skutta in i duschen göra lite varm choklad och äta en av lussebullarna jag fick av min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0