i ridhuset.

Var i stallet strax innan åtta, hann både mocka och packa säckarna innan Ingrid dök upp. Strax efter nio satt jag till häst, där det var en massa folk och också en lektion igång. Behöver jag säga att det är otroligt trångt i ett 20*40 ridhus då. Det är något av det jag saknar mest från Brolöten, ett stort ridhus som mer eller mindre alltid stod tomt då vi skulle rida.. Och deras underbara musikanläggning i stallet ;D
Radon var trots stöket riktigt fin, speciellt i galoppen :D Roligt roligt!

Nu har precis mormor och mamma åkt härifrån och jag ska strax promenera upp till ridskolan igen för att se på luciashowen tillsammans med Tuva och Clara =)

Fick massa goda kakor och sylt av mormor också, kan det bli bättre? och hon bara påpekade att hon inte kunde se någon amarylis, mer än så blev det aldrig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0