Var så sjukt jobbigt att ta sig ur sängen i morse, när klockan ringde halv åtta och jag hörde hur regnet öste ner ute. Min första tanke var, men vem fan duschar här ovanför, innan det slog mig att det var regn :( Tog närmare 40 minuter att masa sig upp...

Jobbade 9-14 gick hur bra som helst, timmarna swischade iväg ;D Då är det nice att jobba, lagom mycket folk och lite att göra hela tiden.
Mamma kom och plockade upp mig strax efter två och vi for iväg till coop och handlade, var tvungen att köpa glödlampor bland annat. Passade även på att handla mat.
Halv fyra kom farmor och farfar förbi och tittade på lägenheten och lämnade över en överbliven tv, så nu är jag inte utan det längre heller  =)

Promenerade till stallet där det var mockat åt mig (Tack igen, så otroligt skönt ibland!!) Var ute och promenerade närmare en timme med prinsen i mörket innan jag traskade hem igen.

Vidare till Friskis och svettis för ett 76minuter pass, kan säga att jag kommer ha träningsvärk imorgon.
Skjutsade hem mamma och Annica och fick med mig en super god bulle :D o
Åkte förbi jobbet och stal med mig en film så nu blir det filmtajm innan det är sovadags!


Kommentarer
Postat av: terese

Hihihi... det har tagit lite tid för mig att inse det =)

2009-12-07 @ 09:49:28
Postat av: Fius

Hahah, för inte alltför länge sen skulle du aldrig ha slagit på en film sådär sent på kvällen ;)

2009-12-07 @ 13:43:35
Postat av: Annso

Tja!

Vart är det du har flyttat?

Jobbigt att det regnar så mycket, är lika här nere, bara grått och trist, minns knappt när det var sol sist...

2009-12-07 @ 18:16:08
Postat av: Annso

Haha, vad bra placering =P Det är en likadan som jag hade då va?

2009-12-07 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0