Finns det något bättre sätt att spendera lördagskvällar än på jobbet?! ;) (min ironiska röst som talar)
Ne men just nu känns det rätt segt med lite folk och det mesta fixat och gjort. Man ser rätt lätt vilka som är påväg ut ikväll ;p

Idag var det upp med tuppen som gällde och strax efter åtta satt jag på Radon i ridhuset, är så otroligt lite tider lediga i helgen så det var bara att passa på när det väl fanns en glugg. Och det var inte bara jag som tänkte, rätt trångt och det är tur att man är van att rida på stökiga framridningar för annars kan jag säga att det inte hade blivit mycket gjort.
Radon kändes ömsom vin ömsom vatten. Var riktigt fin i högervarvet i traven, galoppen i det stora hela rätt bra och bytena luftiga och fina. Däremot var det mer eller mindre katastrof när vi skulle göra ett försök att trava i vänster varv. Kändes som om vi båda två var helt snea och felvridna. Blev bättre efter att vi jobbat på det ett tag men inte helt nöjd...

Sedan kom världens bästa Fia och Benka till mig och hjälpte till att skruva och fixa upp lite hyllor, dom fortsatte även en stund efter att jag gått till jobbet, så jag får se hur det ser ut nu när jag kommer hem :D Tack Tack tack!

Dags att börja städa grillen tror jag ;D

Kommentarer
Postat av: Assar

Stackare har du ingen mor eller far??

2009-12-06 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0