Precis hemkommen från stallet och har fått i mig lite middag.

Masade mig upp ur sängen runt nio imorse, sjukt skönt med sovmorgon. Största delen av dagen spenderades tillsammans med Hanna, först hemma hos henne, en sväng på stan där jag förövrigt blev klar med nästan alla julklapparna (har bara de svåraste kvar) och sen fika på duken. Mys på högnivå!

Efter det bar det av till stallet och ett dressyrpass stod på schemat. Gick helt okej och det var både ris och ros, traven helt okej även om herrn protesterade vilt några gånger (när allt inte gick hans väg)
Piruetterna var också helt okej eftersom vi inte jobbat så väldigt mycket med dom nu ett tag.
Men bytesserierna efter piruetterna, oj oj oj säger jag bara, det var ben överallt... efter några försök fick vi iaf till två hyffsade både en fyra och en trea. Så då gav vi oss för idag.
Förstår inte att det ska vara så otroligt mycket svårare att göra dom efter piruettarbetet..
Imorgon tar vi nya tag, då det blir ett morgonpass i ridhuset.

Nu ska jag klä på mig lite varma kläder och traska ner till jobbet och hyra någon bra film och köpa lite mjölk och fil så jag har till frukost imorgon bitti =)

Kommentarer
Postat av: Fius

ojnoj! jag som hade hoppas att vi kunde ta nån julklappsdag snart, men om du redan har fixat det mesta.. O.o

2009-12-13 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0