Ja idag har det inte hunnits med någonting annat än jobb, eller ja nästa inte :)

Men pengar behövs, speciellt eftersom hyran damp ner i brevlådan i morse. Jippie yey!
Behöver jag säga att det blir snålt med julklappar iår. Har förövrigt ingen som helst fantasi. Tycker det är sjukt roligt att ge bort presenter när man hittar det där perfekta, däremot gillar jag inte riktigt när man "måste" köpa någonting bara för att det är jul. Då kan jag hellre ge bort någonting vilken annan dag som helst. Ja, jag gillar inte jul ;)
Har iallafall köpt den första julklappen (eller ja, lagt undan den iaf :P) Och det är en fullträff helt klart.. så nu har jag bara.. fem eller sex stycken kvar att köpa till.
Nån som har bra idéer på julklappar? det tas tacksamt emot!

Nu ska jag göra ett ryck och städa lite här innan det är dags att slå igen butiken och åka hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0