Insåg idag när jag tittade på schemat här på macken att jag jobbat sen förra fredagen och ska även jobba lördag och söndag. Nio dagar i streck, det blir fint när lönen kommer :D

Däremot ser nästa vecka tråkigt tom ut :(

Prinsen fick gå ett pass i ridhuset idag och han var i det stora hela riktigt fin! Skönt att det äntligen känns som om det går att rida igen, har varit en rätt tung period ett tag där jag inte riktigt har vetat vad jag söker och vad jag hade för läge innan osv... Omotiverat och tråkigt. Men idag kändes det verkligen som om vi var på rätt spår igen.

I helgen blir det fullt upp. Börjar med ridning av Radon innan 10.00 imorgon bitti sen kommer världens bästa Benka för att hjälpa mig skruva upp lite hyllor, farmor och farfar skulle titta förbi med en överbliven tv till mig och sedan från 15 är det jobb hela kvällen.

Söndan ser än så länge rätt lugn ut. Jobbar 9-14 och ska sen ut på skogspromenad med radon, ingenting annat är en så länge inplanerat. Men vi vet ju alla hur det brukar gå ;)

Ha en underbar fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Magda

Bra att du börjar få "känslan" igen!! pepp pepp :-)



Kram Magda!

2009-12-05 @ 16:17:11
URL: http://www.magge.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0