ne mitt internet vill fortfarande inte fungera därför är bloggen så otroligt dåligt uppdaterad.

Julafton är avklarad för iår, startade med stallvistelse, Radon har fortfarande semester så det blev ingen ridtur iår. Åt grötfrukost i cafeterian innan jag begav mig hem för dusch och ombyte.
Ner en sväng på jobbet för att önska godjul.
Vidare för att hämta upp systeryster hos pappa och for in en snabbis till farmor.
runt ett styrde vi bilen mot Happsta och mormor och morfar.

Nästan alla släktingarna och kusinerna var där så jag tror jag räknade till att vi satt/låg 15 st framför kalle Anka.
Åt som vanligt en massa super god julmat och delade ut paket och lekte presentleken.

Slocknade runt tio.

Har fått helt sjukt fina julklappar av mina nära och kära. (ingen nämnd ingen glömd) Är så otroligt glad att jag har er! Tack!!!

Idag åkte vi från mormor runt tio. Tog ett bra tag att åka hem pga de världelösa väglaget och snöröken. Såg ingenting med jämna mellanrum.
Upp en sväng på stallet för att sedan åka och jobba. Stänger ikväll, just nu är det väldigt väldigt lugnt så det känns som att tiden går baklänges ungefär ;)

Öppnar imorgon, jobbar här söndag kväll, har dessutom morgonjourerna i stallet båda dagarna. och till veckan ska jag ha blåbärsläger på ridis. Fullt upp med andra ord. Radon fortsätter vila några dagar till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0