Jag måste bara tala om att jag har det alldeles för bra! Och att jag är otroligt tacksam för det!!

Det är så roligt med december, för varje dag får jag ett paket (som en sån här adventskalender som man hade när man var väldigt liten) Det är barnsligt roligt att öppna paketen och se vad som finns i dom.
Att jag dessutom har en fin chokladkalender som jag börjar varje dag med att öppna gör ju inte saken sämre ;)

Det är kanske inte sååå dumt med jul ändå?! Som sagt, jag är otroligt tacksam och det finns inte ord att beskriva hur mycket det betyder för mig att jag har så otroligt fina människor runt omkring mig som bryr sig om på en mängd olika sätt! TACK!

Tog kort på tre av fyra saker som hittills har funnits i "kalendern" Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten, men det får ni stå ut med ;)


Två super fina ljuslycktor som luktar jul (kanel tror jag)

 
En jätte söt tomtefar som numera är det första jag ser när jag vaknar


Och dagens underbara present :D En gottegris. hur söt som helst och "magen" är full med godis :D


Kommentarer
Postat av: Annica

VAVAVA, vem har du fårr en presentkalender av?:D

Jag vill också ha.. :D:D



kraaaaaam

2009-12-03 @ 19:19:37
Postat av: hanna

vad mysigt!!!!!!!!!!!!!!!!! ska vi inte ta filmis kväll till veckan?! :)

PUSS!

2009-12-03 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0