Började dagen med morgonjour. Kan ju säga att jag är grymt tacksam att jag har köpt nya regnkläder och stövlar, för trots dessa blev jag lite blöt då jag hade promenerat runt ridskolehästarnas stora beteshagar.

Spenderade resten av dagen på läktaren och tittade på alla som tränade för Ulla, tror inte jag missade nån idag. Nörd, javisst!
Blev bjuden på lunch av Fia som hade lunchen till Ulla så jag överlevde hela eftermiddagen också.

Ridningen idag var grymt jobbig, betydligt jobbigare en igår, men han kändes stundtals riktigt fin, jobbade mest på skolorna i trav och vi fick till några riktigt bra. Som tur var filmade Fia också så passet ska studeras noga sedan.

Nu har jag snart avslutat mitt sista pass på OKQ8 och det är bara en vecka kvar tills vi flyttar.
Dags att slå igen portarna och gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0