Ja här hemma och i stallet packas det för fullt, inte bara inför flytten utan även för helgens tävlingar. Kan säga att det är inte det lättaste att få ihop allting. Tur att jag har en snäll mamma som tvättar och packar det sista i helgen när jag är borta.

Radon har varit riktigt fin i veckan och det ska bli riktigt roligt att åka upp till Ö-vik i helgen. Är ju Norrlandsmästerskapen där så vi rider La:5, La:6 (som är våra NM klasser) och Msvb:5 på söndag bara för att det är så roligt ;)

Nu ska jag swischa iväg och tvätta bilen, ta en sväng om in på jobbet och lämna tillbaka mina namnbrickor bland annat, lämna in bilen, åka ner på apoteket, tvätta hästen, hämta transporten, förhoppningsvis hinna få i mig lite lunch och tanka innan vi ger oss av mot Ö-vik.

Jag ska lägga undan all flyttångest och panik i helgen, ta vara på och umgås med dom som betyder allra mest för mig och göra det jag tycker är allra roligast :D Så får jag ta tag i resten sen.

Hinner jag inte uppdatera någonting mer får ni önska mig lycka till =)


Kommentarer
Postat av: ina

lycka till i helgen och med flytten!:)

2009-08-21 @ 10:26:15
URL: http://iinah.blogg.se/
Postat av: Beffa

Lycka till!! Både med tävlingarna och flytten! :)

2009-08-21 @ 15:58:58
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0