Ursch och fy, en av det sakerna som jag absolut hatar är att behöva packa. Och vet ni var det värsta är? Nu ska jag packa för ett år. Hur vet man vad man ska ta med sig?
Var ska jag börja. Tror det smartaste är om jag börjar med att rensa ur garderoben, slänger kläder jag inte använder och ser om någonting saknas behöver köpas nytt och packar det andra.

Ulla träning i helgen iallafall så jag har en stark känsla över att jag kommer rymma från packningen och placera mig på läktaren istället. Det är ju faktiskt sista helgen vi tränar för henne på ett bra tag.

Var ute hos farmor och farfar på kräftskiva igår också. Super gott var det och Annica och jag fick offra oss och äta upp kräftorna som blev kvar när alla andra hade gett upp. Förstår ni hur många jag åt? Ne inte jag heller.

Kanske dags att stoppa någonting i magen och börja med garderobrensningen. YIPPIE

Kommentarer
Postat av: valeria

var skall du flytta mia ?=) Vad är planerna ?=)

2009-08-15 @ 21:39:31
URL: http://prinsessanvaleria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0