Bilen blev inte friskförklarad utan fick bara en ny tid nästa fredag *suck* måste ända säga att det känns skönt att vi fick tid så fort igen. Så hinner den förhoppningsvis tillfriskna så att den kan följa med i flytten =)

Annars red jag Radon på banan igår och han kändes riktigt fin :D Red Tvåan en sväng också.
Innan det blev jobb hela kvällen. Var mycket folk hela tiden så jag hann inte ens med det jag skulle/tänkte göra...

Idag har jag hitills ridit Celine på banan, Radon ute i skogen tillsammans med Fia och Upan, kan ju säga att min häst var mer eller mindre på tårna. Ätit lunch och nu ska jag hoppa i jobbkläderna för ännu en kväll på jobbet. Jippie?! Är verkligen jätte seg idag så vi får väl se hur det kommer gå.
Efter ikväll har jag iallafall bara tre timmar kvar på macken innan vi flyttar *gulp* det närmar sig med stormsteg. Kanske bäst att börja packa??

Kommentarer
Postat av: ina

duktig;)

2009-08-13 @ 16:57:44
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0