Dagen har bestått av häst, häst och mera häst ungefär ;) Efter att ha suttit tre pass i tronen på utebanan samt ridit ett kan jag säga att det var underbart att duscha när jag kom hem.

Nu ikväll har Melinda varit här och vi har pratat massa strunt och sett på film. Super trevligt! Alltid lika roligt att träffa henne. Måste se till att hinna se henne minst en gång till innan vi åker.

Bal bilder var det ja, har äntligen fått några av dom bilderna som Annica knäppte på balen.



Jag och värdensfinaste Melinda

I stadsparken

Ida och Melinda som jag delade bil med till balen

Världens bästa Fia och jag

Får helt enkelt avsluta torsdagen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, ni var så himla fina! Har dock inget minne alls av att jag såg dig på balen, pinsamt för mig om vi talades vid.. ^^ Heheh.

2009-08-13 @ 22:28:35
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Annica

jag vet, svinjobbig.

Kicki, du vet bernt och kicki kicki =D

Postat av: Annso

Så ovant att se dig utan ridkläder och med smink =P Jättefin var du och snygg känning! =)

2009-08-15 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0