När vi var påväg ut med hästarna i morse började det spöregna. Är ni förvånade??
Men nu lagom till jag börjar jobba blir det sol! Irriterande! Eller man kanske ska säga typiskt!

Dagen har iallafall bestått av ett jogging pass i ridhuset med Radon.
Ett besök på Coop för inhandlade av lite mat samt jordgubbar, matande av Pynta (Fias kanin)

Sedan trotsade jag regnet och begav mig ut på en rask promenad runt sälsten, tyvärr dök det upp en taxi på vägen ut mot campingen som stannade och vem sitter i den om inte Iditoten. Det värsta är väl att han är så väldigt trevlig och snygg! Grr...

Hem och duschade och åt lite middag sedan promenerade jag till jobbet också. Riktigt stolt över mig själv.

Nu väntar 5 timmars jobb innan det blir till att promenera hem och sova.

Hoppas ni får en underbar lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Jobbat! Stor Kram Mamma

2009-08-01 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0