Har inte varit hemma så mycket de senaste dagarna därför har det varit lite glest med uppdateringar (eftersom jag fortfarande inte har fixat mobilt bredband ;p)

Men jag har de senaste dagarna iaf:

* Städat
* Varit med Ingrid till Timrå för IA träning
* Varit ute i Nässom med Cloé
* Ridit, både Celine och Radon, har funkat fint med båda två.
* Umgåtts med mamma som varit hemma från storstaden och också litegrann med min syster som jag knappt sett på hela sommaren
* Varit hos mormor och morfar i Happsta Fre-lördag kväll och plockat hallon

Och igår kväll när jag kom hem skuttade jag bort till världens bäste Fius för lite prat och sedan utgång. Var väldigt synd att det var väldigt varmt och att medelåldern var liite för hög, för annars var det en riktigt trevlig kväll.

Nu ska vi åka ner till SundsvallsLantliga och vara lite support på Ponnytävlingarna, sedan blir det ett dressyrpass ikväll och kanske förhoppningsvis så hittar vi någonstans man kan bada. Eftersom det redan nu är 23 grader i skuggan *puh* :D 


Kommentarer
Postat av: Annso

Njut så länge det varar... du kommer alldeles strax att tycka att medelåldern är liite för låg ;)(jag är sjukt gammal, jag vet!)

2009-08-09 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0