Ja nu börjar den komma krypande. Ju länge jag kommer med packningen (ja jag har faktiskt börjat) desto mer förstår jag att jag faktiskt ska lämna det trygga och invanda för att kasta mig ut i det okända. Släppa kontrollen är bland det absolut värsta jag vet men förhoppningsvis återfinns kontrollen när vi väl är på plats. Bara sånna här saker som vilken box ska Radon stå i kan jag grubbla över om och om igen.

Men samtidigt så vet jag ju att vi kommer få grymt roligt där nere även om första tiden innan man kommit in i allt kommer vara tuff. Jag vet också att jag har med mig min bästa vän och kollega och min Prins. Så vad kan gå fel? Alldeles för mycket antaligen...

Igår var vi iallafall ner till Birsta, jag, Fia, Ingrid och Therese och jag lyckades beta av det mesta på min att köpa lista. Nya ridstövlar och hanskar som fortfarande står kvar. Stövlarna var bara i konstiga storlekar och jag kände inte riktigt för baby blå ridhandskar. Konstigt eller hur?!

Idag har jag hitills tittat på när Ingrid ridit Kotten, städat bilen (invändigt), åkt iväg med massa skräp och nu bråkar jag med skivan jag ska göra till I. Ska dessutom ta och skutta iväg till farmor och farfar för vi ska åka och handla. Innan det blir stall för ridning på både tvåan och Radon. Dessutom ska hagen rivas, jag ska hinna på banken och ner till Hellstrands, Det ska helst fortsätta packas och bilens utsida ska tvättas.
Andas andas andas  ;)

Kommentarer
Postat av: Issa

Hej :) hörde att du och Fia med skulle ge er av :) spännande :)

2009-08-19 @ 20:11:35
URL: http://isabelleserrander.zoomin.se
Postat av: Elin

Snart är du också på plats! Skönaste känslan på länge var ju när allt var färdigpackat ;D Dock inte lika kul när det ska packas upp igen, tur att det dröjer till 1 september ^^

2009-08-20 @ 22:28:18
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0