och en helg mindre innan vi flyttar.

Dagen började med en morgonpromenad tillsammans med Fia, vi var väldigt duktiga och gick närmare 45 minuter. Efter det blev det god jordgubbsfrukost här hemma! =)

Stalldags och jobb för min del. Jobbade ju sista dagen för den här perioden på macken igår, så nu blir det stalljobb den här veckan innan jag går på mackschemat igen.
Radon fick jobba ordentligt idag igen, om än lite kortare pass, efter att ha fått tagit det lugnt sedan Timrå.
Han var helt okej och vi satte tre av tre serier. Wiho!

Eftersom det var så underbart väder idag (för att jag jobbar) så passade vi på att åka iväg ut till stugan och bada nu ikväll, 22 grader i vattnet. Helt underbart! Hade kunnat lega i ungefär hur länge som helst. Dessutom gjorde ju det trevliga sällskapet inte doppet sämre =)

Gjorde tjockpannkaka när jag kom hem och åt den tillsammans med glass. Riktig sommamat med andra ord.
Nu ligger jag under en filt i soffan och väntar på att nyheterna ska ta slut och beck ska fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0