Och vi närmar oss flytten ännu mer.

Under gårdagen blev det ett pass på Celine på utebanan. Hon skötte sig fin fint och blir stadigare och stadigare. Hon fick även göra debut som ponnyridningsponny under en skrittpaus och det klarade hon utan några som helst problem.
Tittade på Fia och Ingrid som red efteråt innan det blev en otoligt ambitiös barbacka tur på Prinsen upp till Myran.
Lunch och hem för en snabbdusch innan det var jobb hela kvällen på macken.

Nu på morgonen har jag äntligen fått varit och lämnat in min bil som har varit sjuk. Så nu hoppas jag att dom hittar och kan åtgärda felet och att jag inte behöver betala alltför många pengar.
Så morgonpromenaden blev hem från Berners ;D
Ska alldeles strax åka ut till stallet där ett dressyrpass på prinsen väntar innan det är dags för ännu en kväll på macken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat gumman Vi håller tummarna för bilen :)

2009-08-11 @ 09:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0