Kom ganska nyss in från stallet..
Fullt ös medvetslös kan man lugnt säga.
Har packat åt Chrille som ska iväg till Sundsvall och tävla i helgen och på det alla "vanliga" sysslor. Ni som tycker Fias och mina packlistor är långa kan slänga er i väggen ;)

Det går väldigt vädligt upp och ner här iaf. Ena stunden tycker jag att det är jätte roligt medan i nästa andetag funderar jag på om det verkligen är det här jag vill hålla på med och när jag får åka hem. Låter bra va?
Tror det är för att jag fortfarande inte kan se systemet och för att allt tar så himla lång tid. Frustrerande. Just nu ser jag inte alls hur vi ska kunna vara klara till klockan sex. men förhoppningsvis kommer det funka när allt flyter på lite mer..

Red för Chris idag. Radon blev lite upprörd men jag tror att det annars kändes ganska bra.. Imorgon ska pojkarna få vila innan vi får rida för Emelie igen till helgen.

Imorgon ska vi dessutom försöka ta oss in till Gnesta och äta middag :D Trevligt värre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är några som slagit vad att ni är hemma igen innan jul!:)

2009-08-28 @ 13:50:44
Postat av: Anonym

Vi är några som slagit vad att ni är hemma igen innan jul!:)

2009-08-28 @ 13:51:09
Postat av: Anna

Bara att kämpa på, det blir säkert bättre när ni kommit in i rutinerna och blivit varma i kläderna! Då kanske ni inte ens vill komma hem! Bara tuta å köra! Kram kram

2009-08-28 @ 15:38:12
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: karin silfversten

Grattis också! Ser ut som du kommit trea i Ö-vik!

2009-08-28 @ 20:10:40
URL: http://ciccieurenius.blogg.se/
Postat av: Beffa

Men vadå, lite löjligt att slå vad tycker jag.

Kämpa på ni så kommer det säkert bli kalasbra när ni kommit in i rutinerna! :) Och ni har ju varandra dessutom , det kommer gå kalasbra det där tror jag :)

2009-08-28 @ 23:47:09
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0