Och vi har varit här i precis en vecka..

vad ska man säga, dagen i dag har varit tung, jag nästan lite tråkig faktiskt..

Emelie har inte varit hemma och ridit någonting, Chrille red en häst eftersom den andra tävlat i helgen.
Dessutom vilar ju våra pojkar idag och i morgon så vi har promenerat med hästar, ut och in från hagar, matat, flyttat runt dom, putsat, städat och fejat. Mockat, halmat och packat massa hösäckar har vi också gjort.. Innan lunch hade jag dessutom kratsat 48 hovar, slå det om ni kan ;)
Var trots att de inte red nästan någonting inte klara förren strax innan sex, behöver jag säga att det tillkom massa uppgifter?!
Dessutom red jag den lilla ponnyn Molle idag igen.

Nu ikväll åkte vi till den lilla butiken här i närheten och köpte lite godis allt för att förjylla denna måndag. Sen gjorde Fia tjockpannkaka och efter det har vi förutom att plocka in prinsarna från hagen bara suttit rakt upp och ner ;D

Imorgon känns det som om det kommer bli en lååång dag, hovslagaren kommer klockan nio så det kommer nog vara allmänt kaos har jag en känsla av. Måste komma ihåg och ta med mig nått ätbart ut så jag inte hungrar ihjäl innan lunch.

Sovdags? Ja tack! ;D


Ponny Molle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0