Åh, det är så otroligt skönt med lite värme och vår, även om det inte ens är i närheten av så varmt här som det var i Skåne, men bara att solen lyser och snön smälter gör att man orkar såå mycket mer!
Jag har varit igång från 06.15 imorse och visst, man känner av det, men man är inte alls så trött som jag varit i vinter...

Jobbade i stallet med Sandra och så småningom Ingrid imorse, vi var riktigt effektiva och hann dessutom städa sadelkammare, hänga undan vintertäcken och städa tvättstugan + handikappridning innan det ens var lunch.
Teorigrupp som fick vara i stallet, de var riktigt riktigt duktiga och jag kände mig nästan överflödig ;)
Sedan var jag och Fia riktigt ambitiösa och skrittade ända ner till hamnen, egentligen är det inte sååå långt men bara man rider åt det hållet känns det långt.
Hästarna var snälla iaf! Duktiga monster.

Pysslade med lite av varje tills det nu ikväll var dags för uppstarten av Intro kursen för vuxna som jag ska hålla i. Det var riktigt roligt! Jag tycker om att ha lektioner!

Nu är det hopp i säng med ett fläng, då det nämligen är jag som har stallet imorgon bitti också, eller ja hela den här veckan =)

Kan dessutom nämna att det cyklades både till och från stallet idag! Duktigt eller egentligen bara för att jag inte har råd att tanka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0