Går det? isåfall skulle jag vilja veta hur, just nu verkar det bara vara till för dåligt samvete och ledsamheter, och så är det väl inte tänkt att det ska vara?

Torsdagen bjöd iallafall på jobb under dagen, middag med mamma och syster och sedan studentfest, fast... det var inge vidare på krogen, lite folk och så. Men hemma hos Fia var det desto roligare. Stannade dessutom över där till fredag (dock blev det bara tre timmars sovande, men det är en annan femma)
Fredagen började med frukost hos Fia sedan åkte jag och min syster upp till mormor och morfar i Happsta, de visste ingenting och blev väldigt väldigt glada, middag där med moster och tre av kusinerna innan vi åkte hemåt igen och jag red ut på Prinsen på kvällen. Han var nästan snäll hela vägen och vi mötte fem rådjur.
Dessutom blev jag väckt och fick nattligt besök ( en stund iaf) inte mig emot.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Promenad till Fia och matade hennes Nin, film och lite städning av mitt  rum.
Vid fyra åkte jag ut till stallet och red, gick väl si sådär, var lite stökigt...
Nu ligger jag och ser på film på 4:an innan jag ska åka upp mot Kramfors och hämta min syster och hennes kompisar som är där på fest. Är jag snäll, eller är jag snäll??

Tro hur jag ska lyckas få bort det otroligt dåliga samvetet och skulden de lägger på mig?
Jag tror jag behöver en Kram!


Kommentarer
Postat av: F

KRAAM

2009-04-12 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0