Jobbade ju som sagt i stallet imorse, ganska nice jobb och vi var klara runt tio. Red Radon vid elva, trodde han skulle vara mör i kroppen efter det ganska mastiga passet igår, men han var riktigt rund och på väg.
Jobbade väldigt mycket med att variera och hittade flyt i traven som vi har tappat bort ett tag!

Har dessutom haft två teorigrupper och gjort lite annat smått och gott.

Imorgon blir det också stalljobb, Prinsen ska få gå ut i skogen, jag ska ha Erikas teorigrupp och sedan ska jag möta med mamma och Per. Studentfest på kvällen också med förfest hos Fia. Vad ska jag ha på mig?? Klädpanik!

Måste bara tillägga att jag blir väldigt väldigt glad av små saker jag får höra om dagarna nu! Tror inte avsändaren/avsändarna tänker på hur otroligt mycket det betyder. Men sånna saker gör mig lycklig!

Sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0